dimecres, 13 de juliol del 2011

4 anys d'articles: selecció personal

Continuant amb la celebració dels 4 anys segueixo amb els llistats d'articles. Aquest cop amb els que considero que formarien part del top de l'any des del meu punt de vista, independentment de l'impacte i les visites:
  1. El format del guió cinematogràfic: justament, obligar-me a aprendre coses noves és el principal motiu d'existència d'aquest blog i aquest article i els 2 relacionats (el primer i el segon) em van obligar a indagar en temes que desconeixia però m'interessaven.
  2. Espelmes d'església virtuals: m'esperava escriure un article curtet i va ser molt divertit anar estirant i veure com la bola s¡'anava fent grossa.
  3. Rol en Viu a Barcelona: una mirada antropològica: si bé aquest treball tindria més sentit com a part del meu portafoli (que tinc intenció d'obrir en breu), considero que m'ha obligat a plantejar-me molts temes i veure'ls des d'un punt de vista diferent.
  4. Arcaron el secreto de Shier'pe: aquest macro article en 4 parts descriu i aprofundeix en una experiència que per mi va ser molt enriquidora i que considero que, com tots els articles sobre el rol en viu del bloc, aporten una visió menys estereotipada de la que se'n té normalment.
  5. Feliç dia de l'IPv6: em va servir per refrescar molts conceptes de la carrera d'informàtica i m'agrada com va quedar el resultat final
A mode de menció, també voldria afegir l'especial de Sitges 2010 que, com sempre, és un dels esdeveniments més importants del bloc. Principalment perquè em serveix d'excusa per escriure crítica cinematogràfica.