dijous, 7 de juliol del 2011

El sospir de T

Fa temps vaig decidir que no em faria un compte microblogging (a Twitter) fins que no tingués un smartphone amb tarifa de dades. Aquest moment ja pràcticament ha arribat, només em falta la tarifa de dades però sóc una mica impacient, així ja l'he creat.


El nou lloc és diu El Sospir de T i ja podeu veure l'enllaç a la dreta (els que entreu al blog). La meva idea és parlar dels temes que no comento al blog o que, simplement, no requereixen d'una explicació més enllà dels 160 caràcters.

En breu, tots els sospirs que publiqui aniran publicat automàticament a les xarxes socials (Facebook, Buzz i Google+ de moment), o sigui que bàsicament serà on centralitzaré els missatges públics. De moment publicaré poc però suposo que ja anirà creixent a mida que vagi acostumant-m'hi.

La veu és el seny, el sospir la rauxa.