dimarts, 25 de setembre del 2007

Detalls de Disneyland Resort Paris

Ahir va ser la Mercè a Barcelona i, segons Google, la majoria dels lectors de La Veu de T són d'allà. Així que avui toca un article lleuger i poca-solta. Per dir-ho d'alguna manera, que es pugui llegir amb ressaca (i no precisament amb la ressaca que coneixen als pobles de pescadors).

Del viatge a Paris m'he emportat una sèrie de records fotogràfics dignes d'un fotobloc d'adolescent. Per començar amb bon peu, en poso un d'un diorama que hi ha a la botiga dels 7 nans:

Diorama dins la botiga dels 7 nans

Per aquells que, com jo, no entenen que li fa l'esquirol a la tortura, només diré que fins que no vaig arribar a l'hotel no me'n vaig adonar que està rentant la roba.

2 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

entrem per xiripa, però aprofitem per saludar-te des de Reus

Unknown ha dit...

Benvinguts a la Veu de T. Fins ara tots els lectors que coneixia eren de Barcelona, Girona o rodalies.

He llegit el vostre article sobre infografia. El tema m'agrada però fa uns anys que no tinc temps per dedicar-m'hi.