dimarts, 10 de febrer del 2009

Recomanació: bloc d'una mestressa de casa

Abans d'ahir vaig descobrir el Bloc d'una mestressa de casa i he pensat que seria bo recomanar-lo. El descobriment va ser sense voler, bàsicament estava buscant la recepta de la sopa de pa (mira, estàvem parlant d'història i va sortir el tema) i una de les entrades del GGG (Gran Germà Google) era aquest bloc.

De bones a primeres em va semblar un bloc normal de cuina. De fet l'hagués tancat al moment si no fos per la capçalera amb els temes. Entre la secció de "Menús" i la de "Enllaços" es pot llegir clarament "GNU-Linux". Això em va motivar a seguir llegint-ne els articles per dos motius principals: perquè la meva mare també és mestressa de casa i treballa amb GNU-Linux, i perquè si ja és poc habitual aquesta combinació, imagineu-vos si diu GNU-Linux per comptes de Linux o Ubuntu.

El bloc és força més antic que aquest, el primer article és de mitjans de 2005 i calculo que ha publicat una setentana d'articles. La majoria són a partir del 2008 i l'últim és del 8 de febrer d'aquest any, així que segueix actiu. Les receptes que publica estan força bé i són fàcils.

Només li trobo a falta un article de benvinguda que expliqui la motivació del bloc (de fet ni firma els articles) i un històric com déu mana (per anar al primer article m'hi he estat una estona), però està molt organitzat i està ben escrit.

Trobo genial que es trenqui amb l'estereotip de la mestressa de casa perquè crec que és un dels sacrificis més gran que es pot fer per donar-se als altres i s'ha de reivindicar. Així que ja ho sabeu, bloc d'una mestressa de casa.