dimarts, 23 de setembre del 2008

KO tècnic

Durant els últims dies, la Realitat ha deixat aquest bloc KO per falta de temps. Espero que a partir d'ara tot torni a la normalitat. Tot i això, he decidit posar un petit indicador que mostri el nivell de dedicació al bloc.

Per fer-ho he fet servir el Google Chart API per mostrar el "passometre" que indiqui fins a quin punt estic pel bloc. Alguns exemples:


La dedicació al bloc és correcte

No estic dedicant ni un segon al bloc

Estic pel bloc i per la vida en general

Estic al 100% pel bloc... necessito sortir més

Com a mínim així és possible veure d'un cop d'ull si el bloc està parat perquè m'han segrestat les vampiresses nimfòmanes de Mart o bé perquè no tinc temps.

4 comentaris:

Lucila Mallart ha dit...

Tens unes idees molt divertides.

(Ja sé que com a comentari és cutre, però jo també estic absorvida per la realitat!)

(Per cert, l'Eduard i jo seguim publicant alguna coseta de tant en tant... tot i que la nostra dedicació estaria més aviat cap a la franja groga...).

Unknown ha dit...

Lucila, el teu comentari no és cutre ni molt menys. En un post com aquest segurament aquest és el comentari més encertat i engrescant que es podia fer.

No me n'he oblidat que també publiqueu. De fet us tinc al reader al dos (i al blogroll), el que passa és que a les vacances no he llegit gaires articles i ara en tinc molts de pendents (a veure si a finals de setmana aconsegueixo baixar dels 300).

Anònim ha dit...

Bon descobriment amb el teu bloc. Enhorabona. M'ha agradat molt la idea del pasómetre. M'agradat tant que després d'algunes modificacions crec que ho posaré al meu bloc.(lògicament amb l'adreça del teu bloc) Com tu dius, és bona forma de saber amb una ullada el temps que dediques al bloc. Però, i si no tens temps de modificar el pasómetre ;)

Unknown ha dit...

Benvingut Comandant Armando a la Veu de T. Perdó pel retard, estava preparant l'especial de Sitges.

Responent al dubte, si no tinc temps d'actualitzar-lo alegreu-vos per mi, perquè m'hauran segrestat les vampiresses nimfòmanes de Mart ;-P.