dimarts, 30 de setembre del 2008

Especial del Festival de Cinema de Sitges 2008

Fa una setmana, el meu bon amic k'hag dhu em va trucar. Us transcric la conversa:

- Bir Ferran, gh'o thephoo nr'ah Sitges tü ne phoo. Q'un nyugru oi? - va dir-me l'alienígena.

- Ja sé que vaig dir-te que dedicaria l'especial del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges 2008 als alienígenes i que et trucaria perquè m'ajudessis, però és que he canviat d'opinió.

- Q'u?

- És que l'altre dia vaig van enviar-me un mail els de la associació C.H.U.D. i em van fer veure que l'especial havia d'estar dedicat als mutants i que els estem oblidant.


-Q'u nyug tej?

- Si t'hi fixes, aquest any només hi ha una peli que tracti explícitament de mutants, mentre que n'hi ha mitja dotzena d'alienígenes, més de mitja de zombis i un bon grapar de psicòpates.

-B'u Chtulhu d'e mola tün chez film.

- Sí, en Chtulhu també mola però té copyright i, a més, els mutants també tenen tentacles. El mutant no estan tant malament, potser sí que no tenen l'elegància dels zombis o dels infectats però són infinitament millors que els vampirs.

- Phoo's.

- Ho veus, per això no t'he trucat. He decidit col·laborar amb ells i començar una campanya de suport al mutantat de cara als futurs certàmens del festival.

- Phoo's phoo's. X'u chez viz!

- Gràcies, ja et comentaré com surt.


- Tej tei.

- Adéu.
Doncs això. Comença l'especial Festival de Cinema Fantàstic de Sitges 2008 a la Veu de T (dedicat als mutants).