dilluns, 30 de juliol del 2007

La contraproducció de les vacances

Després de quatre dies de platja a Blanes, he tornat a Girona un parell de dies. Serà una estada intermitent perquè tinc encara algunes obligacions per Barcelona que hauria de resoldre. Tot i això, continuo de vacances, així que avui em disposava a repassar tranquil·lament la blocosfera quan, en obrir en Google Reader, m'he trobat amb una gairebé desagradable sorpresa.

Desesperant finestra del GReader amb
més de 100 articles per llegir

Fins i tot el propi Google considera que més de 100 posts per llegir són masses. Realment, sembla que desconnectar-se durant uns dies pot passar factura.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Es el que pasa, la gent te temps, fa mes articles... xD

Unknown ha dit...

+100 i em vaig sorprendre... que innocent que era llavors. Ara 100 articles se m'acumulen en un parell de dies. Suposo que per això els senyor de Google van decidir canviar el +100 per +1000, que també l'he vist un parell de cops (i això sí que fa por).