dilluns, 27 de juny del 2011

Rol en Viu a Barcelona, una mirada antropològica

Abans de continuar amb els articles de l'aniversari, que sempre cauen en males dates, he decidit publicar un document que m'han demanat diverses vegades durant les últimes setmanes.

Per a l'assignatura de Sociologia i Antropologia de l'art, se'ns va deixar la llibertat d'elegir el tema que volguéssim i, en el meu cas, vaig optar per fer una anàlisi d'alguns dels aspectes que conec del rol en viu. Crec que el resultat és prou interessant, encara que no vaig tenir temps de desenvolupar tots els temes que inicialment volia tractar. A més, ara que ja sé la nota, el puc publicar amb la certesa que, com a mínim, el professor ha considerat que no està malament.

Rol en Viu a Barcelona: una mirada antropològica
Rol en Viu a Barcelona: una mirada antropològica.

Ja em direu què tal. Per als que vulgueu: encara està activa l'enquesta que vaig fer servir. Si arribo a una quantitat significativa de participació, prometo fer un anàlisi de les respostes i publicar-ho.