dijous, 11 de febrer del 2010

Com treure el Reader del Buzz

Ara que Google sembla que ha decidit que no tenim res millor que dedicar-nos a enviar-nos Buzzs sense parar, em trobo amb que tinc un constant símbol de Buzz que no deixa d'indicar-me que tinc missatges per llegir.

Això no seria un fet molest sinó fos perquè gairebé tots els missatges que m'apareixen són compartits (shares) de gent que ja segueixo al Reader i, per tant, fan que a la pràctica l'apartat de Buzz del Gmail sigui un calaix de sastre.

No sé per quin estrany motiu Google ha posat per defecte que es "buzzegin" els shares del Reader, però no hi estic d'acord. Per tant he decidit explicar com és fa per evitar-ho. Si us plau, seguiu aquests passos, sobretot els que us tinc com a contactes, o em veuré obligat a "unfollowejar-vos" sense més. No és res personal.

Com treure el Reader del Buzz

Pas 1: dins del Gmail, feu clic a la icona del Buzz.

Pas 2: un cop dins del Buzz, aneu a "connected sites" o els llocs connectat (o quelcom per l'estil).

Pas 3: se us mostrarà una finestra amb les connexions que teniu al Buzz. Feu clic a l'editar del Google Reader.

Pas 4: a sobre del botó "Done" us apareixerà un enllaç de "Remove site" o treure lloc (o quelcom per l'estil). Feu-hi clic.

Pas 5: ara podem comprovar com el Google Reader ha quedat a l'apartat de connectar més llocs. Això vol dir que anem per bon camí. Ara ja només falta guardar el canvis fent clic a "Save" o guardar.


Pas 6: ja estem! El nombre de connexión hauria d'haver baixat i el vostre Buzz servirà per tot el que ha de servir sense molestar a la gent amb compartits repetits.

Nota: el per què serveix el Buzz ja no m'ho heu de preguntar a mi.