dimecres, 17 de juny del 2009

2 anys d'articles

Per algun estrany motiu, el mes de juny sempre vaig atrafegat i no tinc temps per dedicar-me al bloc. La veritat és que no recordo perquè em va picar per publicar el primer post justament un 14 de juny, però està clar que no va ser pensant en la comoditat del meu jo del futur.

Haig de reconèixer que aquest any m'ha costat publicar, i és que les xarxes socials i el microblogging han deixat la blocosfera pràcticament deserta. A més el món real tampoc hi ha ajudat. Però parlem de números.

Durant aquests dos anys a la veu de T s'ha:

  • Publicat un total de 163 articles.
  • Pujat 435 imatges a Picassa.
  • La densitat de publicació és de 1.13 articles per setmana.
  • El temps mig que s'està un visitant a la pàgina és de 1 minut i 33 segons.
  • El 75% dels visitants usen Windows, el 15% Gnu-Linux i el 7,5% MacOS (la resta són mòbils i consoles).
  • El 57,8% dels visitant entren amb Firefox, el 34,8% amb Internet Explorer, el 3,8% amb Safari i el 1.4% amb Opera (la resta no arriben ni a l'1%).
  • El 8% de les visites són gent que s'ha perdut i ve de països estrangers.
  • Les ciutats que acumulen més visites són: Barcelona L'hospitalet de Llobregat, Madrid i Girona.
  • El 53% de les visites accedeixen des d'alguna pàgina de referència, mentre que el 36% provenen de cerques (la resta entren directament amb la url).
Durant els pròxims articles repassaré algunes dades més sobre el bloc. Però abans vull recordar aquells blocs que sembla que ja no publiquen però que en algun moment van deixar una marca a La veu de T:
Perdoneu-me els que m'hagi deixat, és que simplement he mirat els que encara tinc al Reader.

1 comentari:

Eduard Abelenda i Puigvert ha dit...

Moltes felicitats per aquests dos anys de seguir al peu del canó, amb més o menys dedicació, però presència constant.

Com a escriptor del blog «Voltreu tot el racons i tornareus a falgons» haig de dir que costa molt mantenir un blog. Jo no me n'acabo de sortir, però encara no he deixat el blog. Només el tinc parat. A veure si aquest Juliol encara puc publicar algun article.

Per molts anys!